Translate

środa, 12 listopada 2014

C.D.NOW

Blog ten postanowiłem założyć między innymi , by nie przyczyniać się w jakimś stopniu 
do nadmiernego wyrębu drzew,ale przede wszystkim myślałem o tym by spróbować 
zainteresować kogokolwiek swoją osobą,mimo iż nie jestem zbyt wylewny,żtp.
Początkowo pomysłów na to w którym kierunku poprowadzić ten blog,miałem kilka
i nie wykluczone,że w przyszłości jakiś z nich wykorzystam.
Puki co,to chcę spróbować pójść w kierunku modowym , czyli wrzucając od czasu do czasu
fotki na których to będę w różnych skomponowanych według swojego pomysłu tzn. stylówkach ,i
wedle własnego poczucia smaku starając się przy tym oczywiście nie wywoływać nie 
potrzebnych kontrowersji . 
Oczywiście przeplatam to z różnymi swoimi przemyśleniami na różne tematy.
Tak więc, mam nadzieję że nie będzie to blog nudny/przeciętny. 
Jeśli chodzi o jakiekolwiek inspiracje,to na dzień dzisiejszy nie mam żadnych.
Chęć sprawdzenia się jako blogger modowy wynikła z czystej ciekawości,i z chęci
odnalezienia tej właściwej drogi którą mógłbym pójść i która by mi odpowiadała.
Ekperymenty ?... TAK !
Uwielbiam mieszać różne style próbując przy tym stworzyć coś zupełnie innego.
Stylówka na czasie moim zdaniem,to taka w której oczywiście czuję się
po prostu dobrze,w której czuję się także swobodnie,ale i elegancko.
 

C.D.NOW...

Brak komentarzy: